Dienaarspan

Dr Wilhelm Burger

Leraar
E-mail Dr Wilhelm Burger

028 316 2110 (K)
028 316 3197 (H)
083 448 1651

Ons is baie bevoorreg om in Onrusrivier te mag woon en deel van die span in die gemeente te wees. My rol in die Dienaarspan is oorhoofse beplanning van die eredienste en preekreekse, familiebediening, wyksbediening en kleingroepe. Ek ondersteun ook die bedienings vir Leer en Aktuele Sake, Toerusting, Administrasie en die Kommunikasiebediening. Ek werk dus meer met groepe en langtermynstrategie. 

Ek droom saam met die span dat ons wyke steeds ‘n versorgingsnetwerk sal wees, dat ons onsself as ‘n groot familie sal verstaan waar jonk en oud welkom is, dat ons eredienste van opregte aanbidding en warm gasvryheid sal getuig en dat ons elkeen ons rol as lig in die gemeenskap ernstig sal neem. Ons vier, leer en dien saam! 

My eie storie: Ek is getroud met Alna, ‘n dosent by Boland Kollege in Caledon. Sy is ‘n goeie ma en ‘n goeie opvoeder. Ons het twee seuns, ‘n dogter, ‘n skoondogter, ‘n skoonseun en een kleindogter. Ons is gelukkig dat hulle almal naby ons in die Boland woon. Ons vorige gemeentes was Kenridge (1987-1993), Caledon-Wes (1993-2008) en vanaf 2009 Onrusrivier. Ek het in Stellenbosch studeer en in die pastoraat gespesialiseer. Ek geniet sport en die buitelewe, maar kry nou net tyd vir muurbal.  

Ek glo dat die Here my geroep het vir die bediening en sal so lank ek leef graag daaraan gehoorsaam wil wees. Dankie vir al die liefde en ondersteuning wat ons familie hier in Onrusrivier ontvang. Ons voel uitermate bevoorreg!

Ds Michiel de Kock

Leraar
E-mail Ds Michiel de Kock

028 316 4174 (K)
028 316 2051(H)
083 448 1651

Persoonlik
Ek is op 11 Desember 1982 getroud met Dawn, my beste spanmaat en ondersteuner vir die Koninkryk van God en wonderlike ma vir ons kinders.

God het ons met 2 pragtige kinders geseën: Annemarie, tans op Stellenbosch kweekskool, en Michiel jnr, in Hermanus Hoërskool.

Ek is baie lief vir die natuur en stap graag in die natuur. As ek ‘n tydjie kan afknyp is ek lief om in die Sederberge te gaan kamp, bergfiets te ry en tyd saam met my gesin te spandeer.

Ek het ‘n wye musieksmaak: van vrolike lof en gospel tot diep aan-biddend en klassiek. Die oorwinningslied bly een van my gunstelinge.

My gunstelingkos is snoek en patats, vars slaaie sonder slaaisous, en wildsbiltong. O ja, en dan water van die Sederberge se berg-strome…

Ek lees graag die Weg-tydskrif, verskeie geestelike boeke, en natuurlik die Bybel.
Studies en Beroepe
Ek het op Stellenbosch gestudeer en die gewone teologiese grade en lisensiaat behaal. In my laaste jaar het ek ’n draai by Life Line geloop waar God my ’n wyer besef van Sy Koninkryk gegee het.

My eerste werk was eintlik my dienspligtyd as hospitaalkapelaan by 2 Mil hospitaal waar my passie vir siekebesoek en sterwens-begeleiding ontwikkel is. Daarna was ek in Hermanusgemeente tot 13 Oktober 2001.

By Onrusgemeente het my bediening ’n groot klemverskuiwing na visionering en bemagtiging van lidmate ondergaan tot my huidige rol waar ek vir visiedra en pastoraat verantwoordelik is.

My Verhouding Met God
Jesus is my Verlosser, vriend en Here van my lewe. God is my Vader in wie se teenwoordigheid ek 24 uur is en die Heilige Gees lei my daagliks op Sy pad vir my lewe. Ek wil wees waar God my wil gebruik om Sy liefde en genade in mense se lewens sigbaar te maak. So dikwels bring die Here my daar waar ek net een keuse het, en dit is om Hom te vertrou. Ek kan getuig God is getrou.

My Hartklop vir Onrusgemeente
Dat die Visie wat God vir ons gemeente gegee het vir elke lidmaat waar sal wees, ja dat ons almal saam een groot span sal wees wat God se roeping vir hom of haar binne Sy Koninkryk vervul en Sy lig en heling in elke plek sigbaar maak. Dat Jesus met Sy liefde alles in almal sal wees.

My Boodskap vir Onrusgemeente
Kinders van God leef vanuit die oorwinning van Jesus Christus. Laat ons fyn ingestel wees op die stem van die Heilige Gees, ons oë gevestig op Jesus die Begin en die Voleinder van ons geloof sodat ons nie geestelik moeg word nie, maar elke dag daar kan wees waar God deur ons wil werk.

Dr Clifford Heys

Leraar
E-mail Dr Clifford Heys

028 316 4895

 

Clifford is ‘n Kapenaar.

Stellenbosch toe vir Teologiese Studies.

Op Stellenbosch ‘n baie aktiewe belangstelling gehad in die studente politiek.

 

Eerste gemeente was Algoapark-Noord in Port Elizabeth, maar van korte duur.

Danksy ‘n beurs is hy na die VSA vir verdere studies in kommunikasiekunde.

Terug na Suid-Afrika trou hy met Mattie Cronjé – ‘n ware dame uit die Vrystaat.

Uit hierdie huwelik word 3 kinders gebore. 

Terug na die VSA vir navorsing in kommunikasiekunde – die Potensiaal van die Televisie in diens van die Kerk. (Dit was nog voor die koms van TV in Suid-Afrika).

Die gemeentes wat volg was Tamboerskloof (aan die hange van Tafelberg), Helderberg (aan die hange van die Helderberg) en Stellenbosch Moedergemeente (langs die Eersterivier). 

Tans woonagtig in Onrusrivier en deeltyds betrokke by die gemeente as hoogs bevoorregte hulp-leraar. 

Verantwoordelikhede:

  • Prediking
  • Bybelsskool
  • Senior Bediening (Spoelklippe)
  • Die bediening van die aftree-oorde
  • Die voorreg om kerk-wees te mag geniet!

 Droom vir die Gemeente?

  • Dat ons nooit die kerk sal afskryf nie!
  • En dat die gemeente in hierdie post-Christendom era, nie soos doemprofete na die onweerswolke sal kyk nie, maar na die son wat nog altyd skyn.
  • En as dit die dag reën, dan stap ons hand aan hand deur die reën. En ons lag vir ons nat lywe.
  • En wanneer die son deurbreek, stap ons triomfantelik met ‘n loflied op die lippe en met hande omhoog.
  • En in die staptog, vat ons hande met almal – ongeag. Ons maak ruimte vir mekaar!

 

 

Karin de Bruin

Kommunikasie Beampte
E-mail Karin de Bruin

084 305 2086

Persoonlik

Ek het ‘n groot passie vir boeke. Die lees daarvan, bymekaarmaak daarvan en ja, selfs skryf daarvan. Andersins is ek baie lief vir die natuur, veral die see. Ek het ook ’n groot liefde vir die kunste en probeer soms ’n verkwas rondsleep oor ’n skoon stuk papier. In my alleentyd soek ek na stilte.

Ek lees baie en het gemiddeld so 5 of 6 boeke waarmee ek tegelyk mee besig is. Cum Boeke is ‘n groot lekker-plek met baie geestelike boeke deur my gunsteling skrywers soos John McArthur, Bennie Mostert, Charles Stanley. Dit voel of daar nog berge en berge boeke op my wag en ek is nog maar net by die voetheuwels, sjoe!

Ek bieg ook dat ek heerlik ontspan en brein “afskakel” met ’n lekker roman. Ek en my ma is ook baie lief daarvoor om bietjie in die winkels rond te loop en ’n heerlike koffie êrens spesiaal te gaan drink. Ek luister graag na ligte geestelike liedere soos die van Juanita du Plessis en Piet Smit, asook goeie Afrikaanse kunstenaars soos Laurika Rauch.

My gunstelingkos is hoender (veral die vlerkies), pasta en soos dit enige goeie boeremeisie betaam – ’n gebraaide tjoppie op ’n oop vuur van hout! Verder is ek baie lief vir Ice Tea.

Studies en Loopbaan
Ek het na skool dadelik begin werk en het later deur korres-pondensie gestudeer en het onder andere ’n Diploma in Bemarking en Verkoopsbestuur verwerf.

My eerste werk was as ontvangsdame, maar het net 3 maande daarmee kon volhou. Toe het die wêreld van bemarking en verkope my getrek en gou was ek skakelbeampte by ’n maatskappy. Die grootste deel van my beroep was ek in verkope. Het vir ’n lang tydperk finansiële dienste verkoop, en was selfs ’n korporatiewe verkoopspersoon.

In Hermanus het ek my eie besigheid gestig wat opleiding aangebied het en het op ’n stadium 16 verskillende kursusse aangebied. Sommige deur myself en ander uitgekontrakteer na ander ver-skaffers. Was meer as 5 jaar daarmee besig totdat God eendag gesê het Hy het vir my ’n ander werk by ’n kerk.

My Verhouding Met God

As ek dit in een woord moet sê is dit Genade. Ek voel soms so spesiaal en bederf. Dit voel of Hy soveel goed gedoen het net vir my. Ons praat baie en ek maak staat op Sy leiding om vir my mooi te vertel wat dit is wat ek nou moet doen in enige situasie. Hy is my Redder, my Koning en my man.

My Hartklop vir Onrusgemeente

Hierdie gemeente het regtig vir my my familie geword. Elke week beleef ek gesprekke met my broers, susters, ma, pa, ouma en oupa. Die liefde en aanvaarding is ’n unieke gawe wat God aan hierdie gemeente geskenk het wat regtig tasbaar word, nie net op ’n Sondag nie, maar deur die hele week.

My Boodskap vir Onrusgemeente

Dit bly so eenvoudig soos dit: Hou jou oë gerig op Jesus, vertrou Hom volkome en Hy sal alles ten goede laat meewerk. Woorde om volgens te leef.

Johanna Chookie Naudé

Evangelis
E-mail Johanna Chookie Naudé

072 355 9633

 

Ek is Chookie Naude (gebore Johanna Maria Els te Bloemfontein 1947). Weduwee sedert 2003 na n huwelik van 32 jaar waaruit n seun, Jaques Pierre gebore is. Onlangs ‘n dogter Elsa ryker geword toe hulle op 16 Februarie 2013 getroud is.

Kerk los grootgeword en op 27 jaar oud het Ds Badenhorst van die Ngk de Deur met my die evangelie van Jesus Christus gedeel. My lewe het n 180• draai gemaak en ons opdrag as gelowiges in Mattheus 28 : 19, 20, my passie!

In 1992 het ons na Fisherhaven verhuis vanaf Vereeniging. Ek was by met die “geboorte” van Onrus gemeente!  Ds. Michiel het my bemagtig om die evangelie met ander te deel deur my saam te neem na Robertson waar ons die EEIII kursus deurloop het.

Na die afsterwe van my man Julius Daniel het ek myself 24/7 tot beskikking van ons Here gestel en is ek,’n gewone lidmaat, verras deur aangestel te word by Onrus Ngk as plaaslike sendeling/evangelis/gebedsberader. Heilige Gees afhanklik daag ek op en beleef die wonder van God se werk as Hy lewens nuut maak, hoop bring, genees en herstel.

My visie en droom vir die gemeenskap van Groter Hermanus waar ek namens Onrus Ngk bedien :

•  dat almal in n persoonlike liefdesverhouding met Vader God sal leef deur Jesus Christus as Verlosser van die sonde en Here in beheer van hul nuwe lewe aan te neem.

•  dat ons almal saam in eenheid as die liggaam van Christus sal funksioneer sonder kleur-, kultuur- of kerkgrense.

•  dat almal vervul sal wees met die Heilige Gees en die vrug liefde, vreugde, vrede, geduld, vriendelikheid, goedhartigheid, getrouheid, nederigheid en selfbeheersing sal uitleef.

•  dat ons dit wat ons uit die Woord van God lees ons daagliks sal uitleef en toepas!

Dr Erika Oosthuysen

Maatskaplike Werker
E-mail Dr Erika Oosthuysen

028 316 3115
079 322 0998

 

Ek glo die Here het my op ‘n wonderlike manier hier op 1 Mei 2012 geplaas.  Deur dit het ek net weer besef dat gebed en onvoorwaardelike geloof in Jesus Christus so ‘n essensiële deel van ons wapenrusting moet wees.  Ek is ‘n maatskaplike werker en geniet dit om na mense se probleme te luister en dit met die genade van die Here te probeer oplos.  Ek is in gesprek met die Here met elke probleem wat oor my drumpel kom en glo dat Hy my lei om dit te hanteer na die beste van my vermoë.  Ek het  ‘n B.A graad in Maatskaplike werk, ‘n Honneursgraad in Geneeskundige Maatskaplike Werk, ‘n Meestersgraad en ‘n Doktorsgraad in Maatskaplike Werk.  Ek is getroud met Oosie.  Hy het in 2012 afgetree en geniet sy aftrede ten volle!  Oosie is my lewensmaat en ook my grootste vriend.  Ons is beide baie lief vir God se natuur!  Ons het nie kinders nie, maar ‘n bejaarde moeder wat by ons bly en ‘n vier-been Worsie kind vir wie ons baie lief is.  Ek is betrokke by maatskaplike probleme binne die gemeente:  finansies en alles wat dit insluit, huweliksprobleme, gesinsprobleme ensovoorts.  Dan hanteer ek ook die dienssentrum saam met ‘n wonderlike taakspan en baie vrywilligers.  My droom en visie vir Onrusrivier Gemeente is dat die visie van die gemeente ook waar sal wees binne Barmhartigheid – ons almal saam in diens van Jesus Christus oral, altyd en in alles sodat verlore mense gered kan word, gebroke mense heel kan word en kinders van God gehoorsame dissipels van Jesus kan wees.  Jesaja 58:10 “As jy voorsien in die behoeftes van die wat in nood is, sal die lig vir jou skyn wanneer dit donker is, sal wat vir jou nag is, word soos die helder middag.”  Mag ons ook so voorsien aan hulle wat in nood is – op ons knieë in aanbidding voor die Here!

Rika Eveleigh

Rekeningkundige Beampte

082 679 1312

Hennie Davies

Koster

061 300 4577

Suzette Booysen

Musiek Koördineerder

073 463 8878